În conformitate cu legislația actuală, Cremi Cafe (cremicafe.ro) îți garantează dreptul de a returna produsele achiziționate și de a obține rambursarea integrală a sumei plătite, într-un termen de maximum 14 zile calendaristice, fără a fi necesar să oferi vreo justificare.

Notă: Costurile legate de returnarea produselor vor fi suportate de către tine. Restituirea sumei plătite pentru produsele returnate se va efectua într-un termen de 14 zile calendaristice de la data la care Cremi Cafe primește notificarea ta de retragere.

Condiții de returnare a produselor comercializate de Cremi Café:

Pentru cafea, returnarea se face numai pentru pachetele sigilate.

Se acceptă spre returnare exclusiv produsele nealimentare.

  • Returnarea se efectuează prin curierat, alegând orice firmă de curierat preferi, cu mențiunea că toate costurile de transport vor fi suportate de tine.
  • Clientul care solicită efectuarea unui retur este responsabil de ambalarea corepunzătoare a produselor returnate, în așa fel încât acestea să ajungă intacte la destinație. Produsele deteriorate în cursul transportului nu vor putea fi rambursate.
  • Produsele returnate trebuie să fie în starea inițială, fără semne de uzură, lovituri sau utilizare excesivă. Nu se acceptă returul produselor incomplet sau eronat utilizate, avariate sau cu componente lipsă.
  • În cazul achiziționării multiple a unui produs și dorința de a le returna, doar un produs poate fi desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt încă sigilate.
  • Toate documentele însoțitoare ale produsului, așa cum au fost expediate de SC Nexus Capital SRL, trebuie incluse în retur.

Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozițiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodărie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului.

Încălcarea de către comerciant și furnizor a interdicției privind returul de produse alimentare se sancționează cu amendă de la 50 la 100 de unități convenționale (între 2.500 și 5.000 lei) în cazul persoanei fizice și cu amendă de la 200 la 400 de unități convenționale (de la 10.000 la 20.000 lei) în cazul persoanei juridice.

Magazinul cremicafe.ro se ghidează după Ordonanta retur OUG 34/2014.

Politica de Rambursare

Detaliile privind procesul de rambursare vor fi stabilite prin contact telefonic sau email, imediat ce coletul returnat ajunge la cremicafe.ro.

  • Produsele cumpărate la preț promoțional (inclusiv oferte speciale, reduceri sau articole facturate la un preț inferior celui listat pe site la momentul facturării) nu sunt eligibile pentru rambursare. Totuși, în cazul primirii unor produse promoționale deteriorate sau defecte din cauza vânzătorului, acestea pot fi returnate și rambursate.
  • Cheltuielile de transport nu sunt acoperite de suma rambursată, ci trebuie suportate de către client.
  • Rambursarea poate reprezenta fie returnarea întregii valori a produselor (excluzând costurile de transport), fie o rambursare parțială, în situația în care produsele sunt returnate într-o stare diferită față de cea în care au fost expediate (de exemplu, deteriorate sau cu componente lipsă).

În cazul aprobării rambursării, suma va fi returnată în contul clientului în cel mult 30 de zile calendaristice de la recepționarea returului. Suma stabilită pentru produsele returnate poate fi utilizată pentru plasarea unei noi comenzi pe site-ul cremicafe.ro.

Politica de Înlocuire

  • Dacă produsele primite nu corespund celor comandate, te rugăm să ne contactezi imediat pentru înlocuirea lor cu produsele corecte. Toate costurile asociate acestui proces vor fi suportate de cremicafe.ro.
  • În cazul primirii unor produse deteriorate sau defecte cauzate de magazin, acestea vor fi returnate și înlocuite fără costuri suplimentare. Este necesară discutarea detaliilor procedurii cu reprezentanții magazinului, iar cheltuielile de retur vor fi acoperite de cremicafe.ro.
  • Pentru orice produs care prezintă defecțiuni în primele 24 de ore de la primire, contactați magazinul pentru înlocuirea acestuia. Cheltuielile de retur sunt suportate de cremicafe.ro.
  • Returnările se pot efectua prin intermediul oricărei firme de curierat alese de client, conform instrucțiunilor detaliate mai sus, excluzând Poșta Română. Costurile de returnare vor fi suportate de client. Procesul de retur trebuie inițiat în termen de 30 de zile calendaristice de la notificarea intenției de retragere/returnare.
  • Produsele trebuie returnate în ambalajul original, complet cu toate accesoriile, etichetele intacte, documentele aferente și o copie a facturii. Produsele returnate fără ambalajul original sau accesoriile acestuia (exemplu: elemente de siguranță, protecții de carton sau polistiren etc.), sau care prezintă semne de uzură fizică (lovituri, zgârieturi, pete, șocuri etc.) fără a fi readuse la starea inițială, vor suferi o diminuare a valorii conform politicii noastre. Nu acceptăm returnarea produselor care au suferit modificări fizice.

Formular de Retur