1. GENERALITATI
www.cremicafe.ro este magazinul online oficial al brandului Cremi Cafe, ce aparține societății Nexus Capital SRL, cu sediul social în Str. Grănicerului nr. 8, camera 22, parter 900389, Constanța, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J13/1115/03.04.2024, CUI RO49880382, denumită în cele ce urmează „Cremi Cafe”.
Accesul la prezentul site precum și folosirea acestuia sunt permise numai în concordanță cu termenii și condițiile de mai jos, precum și cu prevederile legale aplicabile în acest domeniu.
În cazul în care nu sunteți de acord cu condițiile de utilizare a site-ului, care implică și prelucrarea datelor cu caracter personal de către Cremi Cafe, vă rugăm să nu utilizați acest site.
Acceptarea termenilor și condițiilor este realizată, în momentul creării Contului de Client, odată cu selectarea opțiunii „Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului web”. Selectarea acesteia și a butonului „Plasează comanda”, indică faptul că sunteți de acord cu respectarea termenilor și condițiilor Cremi Cafe pe care le-ați citit, le-ați înțeles și le-ați acceptat în integralitate.
2. DEFINIȚII
CLIENT – orice persoană fizică cu vârsta mai mare de 18 ani care accesează Site-ul Cremi Cafe, prin crearea și utilizarea unui Cont și care și-a dat acordul cu privire la prezentele Termeni și Condiții Generale.
COMANDĂ – reprezintă intenția cumpărătorului de a achiziționa Produse de pe Site transmisă Vânzătorului, prin intermediul Site-ului.
CONTUL MEU – conține informații despre Client/Cumpărător, inclusiv un istoric al comenzilor acestuia.
COȘ DE CUMPĂRĂTURI (SHOPPING CART) – forma online a coșului compus din totalitatea Produselor selectate de către Client/Cumpărător din Site în vederea achiziționării.
CUMPĂRĂTOR – Clientul care efectuează o Comandă.
PAGINA PRODUS – pagina dedicată Produsului comercializat pe Site, care afișează informații detaliate despre acesta. Informațiile sunt însoțite de imaginea Produsului și pot indica numele și tipul produsului, prețul în Lei, conținutul nutrițional și ingredientele, condiții de păstrare, sugestii de utilizare etc.
PRODUS – orice articol afișat pe site care în momentul plasării comenzii este disponibil și urmează a fi livrat către Cumpărător. În spațiul Site-ului, Produsele se regăsesc grupate pe categorii și pot fi afișate detaliat până la nivelul de Pagina produs, care afișează caracteristicile individuale ale Produsului selecționat. Disponibilitatea și restricțiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afișate individual pentru fiecare Produs în parte, în conformitate cu politica de Produs în vigoare.
SITE (magazin online)– domeniul www.cremicafe.ro și subdomeniile acestuia.
TAXA DE LIVRARE – suma pe care Clientul o datorează Vânzătorului ca urmare a livrării la domiciliu a Produselor comandate prin intermediul Site-ului. Taxa de livrare este inclusă în prețul final al Comenzii.
TRANZACȚIE – încasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vânzarea unui Produs de către Cremi Cafe prin utilizarea serviciilor procesatorului de plăți agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
3. CONȚINUT
Site-ul (magazinul online) este specializat în vânzarea online a produselor de cafea.
Prezentul text stabilește condițiile contractuale aplicabile tuturor achizițiilor efectuate prin intermediul site-ului www.cremicafe.ro în baza și cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel național prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
Cremi Cafe își rezervă dreptul de a modifica conținutul, structura și modul de accesare a Site-ului în funcție de schimbările ce au loc cu privire la produsele și ofertele postate pe site și de propriile proceduri interne. Continuarea folosirii Site-ului prin comandarea și achiziționarea de produse se consideră acceptul clientului. În cazul modificării prezenților Termeni și Condiții, Cremi Cafe va informa Clientul/Cumpărătorul cu privire la acest lucru, continuarea utilizării Contului fiind posibilă numai în condițiile acceptării de către acesta a noilor Termeni și Condiții.
4. ÎNREGISTRAREA CLIENTULUI
În vederea efectuării unei comenzi, persoana fizică care a împlinit vârsta de 18 ani se va înregistra pe site prin crearea unui Cont, indicând numele, prenumele, numărul de telefon, adresa de corespondență, adresa de email și definind o parolă.
Clientul este singurul responsabil pentru consecințele care decurg din utilizarea Site-ului, precum și pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice altă natură, în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniu. Cremi Cafe își rezervă dreptul de a restricționa/suspenda posibilitatea Clientului/Cumpărătorului de a plasa comenzi pe Site, în cazul în care consideră că acțiunile acestuia în Site i-ar putea cauza vreun prejudiciu. Într-o astfel de situație, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Cremi Cafe.
5. COMANDA ONLINE
Pentru a plasa o comandă online în Site, Clientul/Cumpărătorul trebuie să parcurgă următorii pași:
- Să se autentifice iar în cazul în care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client în Site, acesta are posibilitatea să își creeze un Cont.
- Să adauge produse în coș prin selectarea butonului „Adaugă în Coș” ori de câte ori identifică Produse pe care dorește să le comande imediat. Produsele adăugate vor fi afișate în secțiunea „coșul de cumpărături” din partea superioară a site-ului.
- Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Produsului.
- În pagina „Livrare & Plată”, clientul poate să verifice detaliile comenzii: valoare comandă și tipul de livrare. După trimiterea comenzii, Clientul primește un e-mail de confirmare a lansării comenzii, pe adresa de mail asociată contului său.
- Expedierea comenzii depinde de disponibilitatea produselor în stocurile Cremi Cafe. În eventualitatea în care apar dificultăți de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, Cremi Cafe va avea dreptul de a informa Clientul cu privire la înlocuirea produselor cu produse de calitate și valoare egale aflate în stoc.
Prețurile afișate pe Site sunt informative și pot fi modificate în mod unilateral de Cremi Cafe. Nicio modificare a prețurilor de către Cremi Cafe nu va afecta o comandă confirmată de Cremi Cafe. Prețurile nu includ costurile de livrare.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta necesare procesului de cumpărare, sunt corecte și complete.
Fiecărei comenzi plasate în site i se va atribui un număr unic de comandă, număr ce poate fi folosit în urmărirea și identificarea acesteia.
Comanda odată plasată nu poate fi modificată decât la cererea expresă a clientului, de către Cremi Cafe.
Plasarea unei Comenzi implică acceptarea de către Client a prețurilor și a descrierii Produselor oferite spre vânzare. Clienții sunt încurajați să citească Pagina fiecărui Produs pentru a-i cunoaște caracteristicile, iar pentru informații complete să verifice etichetarea Produselor la ridicarea Comenzii și înainte de orice consum, iar, dacă este necesar, să facă uz de dreptul lor de retractare.
Cremi Cafe poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
• datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.
6. MODALITĂȚI DE PLATĂ ȘI PREȚURI
Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Prețul de vânzare al Produselor este cel în vigoare la momentul plasării Comenzii, este exprimat în LEI (RON) și include TVA. Cremi Cafe își desfășoară operațiunile în LEI și nu va aplica niciun comision suplimentar și nicio suprataxă pentru tranzacțiile aferente comenzilor.
La solicitarea Cumpărătorului, Cremi Cafe va putea emite și transmite Cumpărătorului factura fiscală aferentă Comenzii, în condițiile transmiterii de către Client a datelor necesare conform legii pentru întocmirea acesteia. Factura fiscală în format fizic va fi livrată către Cumpărător odată cu comanda. Factura în format digital se regăsește în contul de client. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în LEI.
Cumpărătorul are la dispoziție următoarele modalități de plată pentru comenzile efectuate pe Site: plata cu numerar la livrare, plata cu cardul, plata Revolut și plata prin transfer bancar în urma notei de comandă.
Plata este considerată finalizată atunci când suma este achitată reprezentantului firmei de curierat sau când contravaloarea comenzii este încasată în contul bancar al Nexus Capital SRL, în urma plății cu cardul sau a transferului bancar.
7. LIVRAREA BUNURILOR
Conform opțiunii Clientului, Produsele comandate de Client vor fi livrate în sistem de curierat la adresa indicată de Cumpărător.
Toate informațiile referitoare la valoarea comenzii, taxa de livrare, precum și informații privind eventualele reduceri și vouchere sunt disponibile pe site, în secțiunea „Coșul meu” la plasarea comenzii.
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicată de către Client în procesul efectuării comenzii. Clientul se obligă să fie prezent pentru a recepționa comanda la adresa indicată în comandă.
Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii. În cazul apariției unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, număr stradă, bloc, număr, etaj, persoana de contact, număr de telefon) Cremi Cafe nu va fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii.
La solicitarea curierului, Clientul va face dovada identității sale și va comunica numărul de comandă.
În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea recepționării comenzii, comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării către curier a numărului comenzii.
O comandă nu va putea fi livrată dacă un Client nu îndeplinește condițiile mai sus menționate.
Clientul trebuie să se asigure că poate recepționa comanda efectuată pe Site și facilitează accesul Curierului în locația menționată în comandă. În cazul în care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicată, livrarea nu se va onora.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Cremi Cafe, la momentul predării produselor comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul validării comenzii.
În eventualitatea depășirii Intervalului de timp prevăzut pentru Ridicare/Livrare, Cremi Cafe sau reprezentantul firmei de curierat va informa Clientul prin SMS sau telefon și va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o nouă perioadă.
La expirarea perioadei de prelungire, nefinalizată prin Ridicarea/Recepționarea Produselor, Cremi Cafe își rezervă dreptul de a anula Comanda.
8. TAXE DE LIVRARE
Taxa de livrare va fi afișată atât în momentul plasării comenzii cât și după finalizarea acesteia.
9. GARANȚII ȘI RETURUL PRODUSELOR
Produsele alimentare nu beneficiază de garanție.
Clientul poate returna în termen de 14 zile produsele achiziționate de pe Site, în următoarele situații:
- Produsele au fost livrate/facturate greșit;
- Produsele prezintă defecte de fabricație sau ambalare;
10. FRAUDA
Cremi Cafe nu solicită Clienților săi prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/etc) informații referitoare la date confidențiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.
Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.
Cremi Cafe își declină orice responsabilitate, în situația în care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este/reprezintă interesele Cremi Cafe. Clientul va informa Cremi Cafe asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Cremi Cafe.
Cremi Cafe nu promovează SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail în Magazinul Web poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail, sau pentru dezabonare de la primirea de newsletter-e/alte comunicații comerciale/promoționale.
Comunicările realizate de către Cremi Cafe prin mijloace electronice de comunicare la distanță (i.e. e-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii conținutului.
11. FORȚA MAJORĂ
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
12. LIMITARE DE RESPONSABILITATE
Cremi Cafe nu poate fi ținut responsabil în niciun fel în fața niciunui Client care utilizează Site-ul sau conținutul acestuia, altfel decât în limita prevederilor înscrise în cadrul Termenilor și Condițiilor.
Cremi Cafe nu garantează Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Site-ului, în lipsa înregistrării de către acesta din urmă, prin parcurgerea etapelor de înregistrare menționate în cadrul Termenilor și Condițiilor și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial și/sau integral Conținutul, de a reproduce parțial sau integral Conținutul, de a copia, sau de a exploata orice Conținut în orice altă manieră sau de a transfera vreunui terț orice Conținut asupra căruia are și/sau a obținut acces, în baza unui acord de utilizare, fără acordul prealabil scris al Cremi Cafe.
Cremi Cafe este exonerată de orice vină în cazul utilizării Site-urilor și/sau al Conținutului transmis către un Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Cremi Cafe, atunci când această utilizare a Conținutului poate sau produce pagube de orice natură Clientului și/sau oricărui terț implicat în acest transfer de Conținut.
Cremi Cafe nu oferă niciun fel de garanții directe sau indirecte că:
- Serviciul va fi potrivit cerințelor Clientului;
- Serviciul va fi neîntrerupt, sigur sau fără erori de orice fel;
- Produsele/Serviciile obținute gratis sau contra cost prin intermediul Serviciului vor corespunde cerințelor sau așteptărilor Clientului;
Cremi Cafe nu este responsabilă pentru prejudiciile ce pot fi create ca urmare a folosirii neautorizate a informațiilor de pe Site.
Cremi Cafe nu este responsabilă pentru eventualele costuri și/sau pierderi de orice fel suportate/rezultate ca urmare a folosirii informațiilor de pe Site.
13. PROTECȚIA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. CONFIDENȚIALITATE
Cremi Cafe prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal conform celor de mai jos.
Categorii de date cu caracter personal:
- Nume, prenume, numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliu;
- Numărul comenzii plasate, tipul produselor comandate;
- Conținutul comentariului transmis și subiectul acestuia;
Cremi Cafe vă colectează Datele cu caracter personal direct de la dumneavoastră (acordate pe site, email ori prin alte mijloace de comunicare).
Scopurile Prelucrării
Prelucrăm Datele dumneavoastră cu caracter personal în măsura permisă sau impusă de legislația aplicabilă în următoarele scopuri:
- pentru furnizarea bunurilor și serviciilor oferite de către Cremi Cafe
- pentru a permite clienților să creeze un cont pe Site-ul nostru, să plaseze comenzi online și să cumpere produse din magazinul online Cremi Cafe
- pentru a permite clienților să ofere sugestii și sesizări cu privire la serviciile oferite de Cremi Cafe
- pentru a permite contactarea și administrarea contractării potențialilor parteneri Cremi Cafe (ex.: firma de curierat);
Vom utiliza Datele cu caracter personal, astfel cum vor fi furnizate de dumneavoastră către Cremi Cafe, în scopurile menționate în această Politică de Confidențialitate.
Temeiul Prelucrării Datelor dumneavoastră cu caracter personal
În general, prelucrarea Datelor cu caracter personal este necesară în vederea desfășurării activității specifice scopurilor Prelucrării.
În general, vi se solicită să furnizați Datele dumneavoastra cu caracter personal în mod obligatoriu, cu excepția situațiilor limitate în care vă comunicăm că anumite informații sunt facultative. Dacă nu ne oferiți respectivele date cerute a fi furnizate în mod obligatoriu, procesul poate fi întârziat sau chiar imposibil.
Pentru a putea prelucra Datele dumneavoastră cu caracter personal, Cremi Cafe se bazează pe diferite temeiuri juridice, după cum urmează:
- Consimțământ: Ne putem baza pe acordul dumneavoastră de a vă utiliza informațiile personale în anumite scopuri directe de marketing, consimțământul fiind temeiul juridic pentru colectarea, prelucrarea și utilizarea Datelor dumneavoastră cu caracter personal, astfel cum este permis de legea aplicabilă. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactându-ne la adresele de la sfârșitul acestei Politici de Confidențialitate.
- Executarea unui contract sau în vederea încheierii unui contract: Prelucrarea este necesară pentru executarea contractului la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersurile necesare încheierii contractului dintre dumneavoastra și Cremi Cafe. De exemplu, dacă utilizați serviciile noastre pentru a face o comandă online, vă vom utiliza Datele cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligația de a finaliza și a administra acea comandă în conformitate cu contractul pe care îl avem cu dumneavoastra. De asemenea, Prelucrarea Datelor dumneavoastră cu caracter personal poate fi necesară pentru a face demersuri înainte de încheierea unui posibil contract, în condițiile în care sunteți un potențial partener și doriți să ne contactați în vederea unei eventuale colaborări comerciale;
- Interese legitime: Putem folosi informațiile pentru interesele noastre legitime, cum ar fi oferirea celui mai bun conținut adecvat al Site-ului, e-mailuri și newsletter-uri, pentru a ne îmbunătăți și promova produsele și serviciile, precum și conținutul pe Site-ul nostru, și în scopuri legale, administrative și de detectare a fraudei.
Transferuri de date, destinatari și temeiul legal al acestor transferuri
Terți: Cremi Cafe vă poate transfera datele unor agenții guvernamentale și de reglementare, instanțe și alte autorități guvernamentale, conform prevederilor legislației aplicabile, în baza Art. 6(1) (c) GDPR, și consultanților externi cu rol de operatori de date (de exemplu, avocați, contabili, auditori etc.) în baza Art. 6 (1) (f) GDPR.
Perioade de retenție
Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile menționate în prezenta vor fi păstrate doar cât este necesar, pe durata existenței contului dumneavoastră și ulterior, în timpul unei perioade de tranziție (de exemplu, pentru primirea unui răspuns la solicitarea dumneavoastră, pentru livrarea bunurilor, emiterea facturilor) sau pentru oricare altă perioadă mai îndelungată în care Cremi Cafe are obligația legală de a arhiva Datele cu caracter personal.
Dacă se inițiază o acțiune judiciară, Datele cu caracter personal pot fi păstrate până la finalul acestei acțiuni, inclusiv eventualele perioade de recurs, iar apoi vor fi șterse sau arhivate, conform prevederilor legislației aplicabile.
În principiu, vă vom păstra Datele cu caracter personal pe durata solicitată sau permisă de legislația aplicabilă. Ulterior, vom elimina/șterge Datele dumneavoastra cu caracter personal din sistemele și evidențele noastre și/sau vom lua măsuri pentru a le anonimiza, astfel încât să nu mai puteți fi identificat în baza acestora. În toate cazurile, Datele cu caracter personal din contractele, comunicările și alte documente identificate pot fi supuse unor cerințe legale de păstrare, care necesită, în principiu, păstrarea de până la 10 ani. Orice alte Date cu caracter personal vor fi șterse, în principiu, în 6 luni de la ștergerea contului dumneavoastră de utilizator sau de la colectarea lor prin intermediul Site-ului, cu excepția Datelor Referitoare la Comandă care vor putea fi păstrate până la 3 ani de la data tranzacției sau, după caz, pentru o perioadă necesară pentru îndeplinirea unor obligații legale (inclusiv dacă suntem obligați astfel printr-o hotărâre judecătorească) sau dacă este necesar pentru motive de securitate, prevenirea fraudei, litigii sau abuzuri.
Proceduri de securitate
În conformitate cu legislația europeană pentru protecția datelor, folosim proceduri rezonabile pentru a preveni accesul neautorizat și folosirea neadecvată a Datelor cu caracter personal.
Utilizăm sisteme și proceduri adecvate pentru a proteja și securiza Datele cu caracter personal pe care ni le transmiteți. De asemenea, folosim proceduri de securitate și restricționări tehnice și fizice ale accesării și folosirii Datelor cu caracter personal pe serverele noastre. Numai personalul autorizat poate accesa datele personale în timp ce lucrează.
Drepturile dumneavoastra
Dacă v-ați declarat consimțământul cu privire la anumite activități de Prelucrare, puteți retrage acest consimțământ în orice moment cu efecte viitoare. O astfel de retragere nu va afecta legalitatea Prelucrării anterior retragerii consimțământului.
În baza condițiilor prevăzute de legislația aplicabilă (GDPR), aveți următoarele drepturi:
- Dreptul de acces: Aveți dreptul de a vi se comunica, la cerere, dacă Datele dumneavoastra cu caracter personal sunt prelucrate, și dacă da, aveți dreptul de a solicita accesarea acestora. Informațiile includ, printre altele, scopurile Prelucrării, categoriile de date cu caracter personal afectate și destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le-au fost divulgate sau le vor fi divulgate Datele dumneavoastra cu caracter personal.
- Aveți dreptul de a obține o copie a Datelor cu caracter personal prelucrate.
- Dreptul la rectificare: Aveți dreptul de a obține din partea noastră rectificarea Datelor dumneavoastra cu caracter personal incorecte. În funcție de scopurile Prelucrării, aveți dreptul de a completa Datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin intermediul unei declarații suplimentare.
- Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): Aveți dreptul de a ne solicita să vă ștergem Datele cu caracter personal.
- Dreptul la restricționare: Aveți dreptul de a solicita restricționarea Prelucrării Datelor dumneavoastra cu caracter personal. În acest caz, datele respective vor fi marcate și pot fi prelucrate de noi doar în anumite scopuri.
- Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul de a primi Datele dumneavoastra cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, în format structurat, comun și care poate fi citit de aparate, și aveți dreptul de a transmite aceste date unei alte entități fără obiecții din partea noastră. Drepturile menționate mai sus se vor exercita prin formularea unei cereri în forma scrisă, datată și semnată, înaintată către Cremi Cafe la adresa de email contact@cremicafe.ro. În cerere, puteți arăta dacă doriți ca informațiile să fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea vi se va face numai personal. Vă rugăm să țineți cont că, înainte de a da curs oricărei astfel de cereri, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea, pentru a ne asigura că solicitarea provine chiar din partea dvs.
Cremi Cafe va comunica informațiile solicitate, în termen de 30 de zile de la data primirii cererii, cu respectarea solicitării exprimate de dumneavoastra privind modul de comunicare.
De asemenea, aveți dreptul de a formula o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Vă rugăm să adresați orice întrebări către Cremi Cafe la adresa de email contact@cremicafe.ro.
14. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
Conținutul Site-ului incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia, sunt proprietatea exclusivă a Cremi Cafe.
Orice reproducere sau reprezentare chiar și parțială prin orice mijloace, realizată fără acordul scris, prealabil și expres al Cremi Cafe sau al partenerilor săi unde aceștia sunt titulari de drepturi, este interzisă și ilicită. Nerespectarea acestei interdicții constituie o contrafacere sau un act de concurență neloială care angajează responsabilitatea civilă și penală a autorului sau.
15. DISPOZITII FINALE
În cazul în care există întrebări sau sugestii în legătură cu Cremi Cafe, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0774 55.77.44 în intervalul orar 08:00 – 19:00 de luni până duminică sau prin e-mail la adresa: contact@cremicafe.ro